Forum Forum klanowe
Klan AngelsOfDeath grajcego na sewerze www.l2-paradise.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Chciałabym, żeby z tyłu też ładnie się układały, zmi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanowe Strona Gwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:37, 10 Kwi 2014    Temat postu: Chciałabym, żeby z tyłu też ładnie się układały, zmi

Tego dnia nie jemy żadnych owoców!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem czym sie wszyscy tak zachwycaja mam na mysli vacu line!od miesiaca jestem wlascicielem takiego urzadzenia w solarium,klapa totalna!mimo wielu reklam mialem dwie klientki po dziesiec wejsc!wyszly rozczarowane i zawiedzione!zreszta ja jako wlasciciel tez jestem rozgoryczony!kosztowalo to troche kasy!!i urzadzenie stoi!!!az zal!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche ciezkie sa dla mnie te dni po operacji,ciagle jestem bardzo slaba,czesto boli mnie glowa i jeszcze pobolewa gardlo i tak jakos nizej...trudno to wyjasnic.

MAM PYTANIE A CO MAM ZROBIC ,JEZELI NIE MAM SWIADKOW MOJA MAMA NIE ZYJE A JEDYNIE ONA ZNALA NAJBARDZAIEJ TEMAT A PRZECIEZ NIKT Z RODZINY EX MEZA NIE BEDZIE ZEZNAWAL NA JEGO NIEKORZYSC.CZY MOGE PISAC W TAKIEJ SYTUACJI POZEW O UNIEWAZNIENIE MALZENSTWA? [link widoczny dla zalogowanych] Ja konczylam w Gdansku w Europejskim Centrum Ksztalcenia.Trwal pol roku,codziennie oprocz weekendu.Ucza tam dobrze aczkolwiek malo jest czasu na strzyzenia jak dla mnie bo sa tez inne programy.Jednak mozna z niego wyniesc duzoi najlepiej isc potem do salonu gdzie daja poprostu juz dzialac.Niemowie by robic kazda klientke ale mysmy pokazy robily na modelkach i nawet powiedziala nam niby prowadzaca na...a nieprowadzila z braku czasu.....ze dlugie wlosy dobrze strzyzemy i czeszemy na szczotke a mimo to niedala zadnej klientki...to jest poprostu rywalizacja bysmy klientek niezabraly.....jak dla mnie chore.....Ja kocham ten zawod ale niemam zamiaru sie z nikim porownywac.Jest sporo moliwosci i jesli bym miala pieniadze bym jezdzila na kursy w Polske bo tam sa konkretne a w Gdansku jest ich malo i sa krotkie niektore.
Wieczorami przewaznie kazdy odpoczywa w domowych pieleszach, jedynie w weekendy jest szansa na troszke ozywienia. Ceny ma dobre, poza tym daje Pacjentom spore rabaty od cen w cenniku, więc naprawdę się opłaca. Obecnie maja troje własnych dzieci i ta dziewczynke z pierwszego związku koleżanki.Maja dwóch synów 4lata,3lata i malutka miesięczna dziewczynka. jestem w 12 tygodniu ciąży Powiedziałam jakiego koloru mam kwiaty i suknie. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam J A meridia hamuje łaknienie, ale checi nic nie zabije. Przyczyna może być poważna lub banalna, a weikszosc posyłać chce do dermatologa :/ Pozniej kazali mi skakac na pilce,pic litrami wode i jak najwiecej chodzic,zeby przyspieszyc porod.Tak wiec robilam przez caly dzien.Dostalam skurcze i rozwarcie mialam juz 4 cm(w miedzy czasie badal mnie ktos inny).Dopuki nie przyszedl znowu ten potwor i nie zaczal sprawdzac.Z tego calego stresu przed nia, okazalo sie ze rozwarcie mam zerowe i bole tez zanikaja powoli.pomyslalam sobie: Wydaje mi sie tez, ze wszystkie odcienie brązu i złotego W zeszlym roku dokładnie 20-12-2011 miałam zabieg -wyciecie klinowe wrastającego paznokcia, pisalam o tym na forum, ból straszny do momentu zdjęcia szwów, póżniej duża ulga i spokój do 10/2012. Tak...to nowy salon,więc większość pewnie nie ma pojęcia o jego istnieniu....warto się wybrać
[link widoczny dla zalogowanych]
Swidrak (to chyba ten sam), bardzo konkretny, i miły lekarz i to jemu zawdzięczam, to, iz w końcu nie mam juz nadżerki
Obecnie coraz bardziej ciąży mi samotność.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tam dzwony uwielbiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Do nettka28
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pare pytan apropos uniewaznienia koscielnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Można było go oglądać dzięki temu w wielu reklamach telewizyjnych, a także w kampaniach projektantów mody. [link widoczny dla zalogowanych] Witam!
Od wczoraj powróciły silne bóle brzucha, najbardziej intensywne są wieczorem, krwawień, ani plamień odpukać nie miałam ani razu. pozdrawiam! Ja biorę Lidę od 10.05.06 schudłam 3 kg ale przesiadłam się na rower i prawie codziennie śmigam tak do pracy ok 30minut intensywnej jazdy, miałam w zeszłym tygodniu mały kryzysik w sobotę wieczorem okropnie się czułam coś jakby mnie dusiło powietrze łapałam jak ryba z obawą poszłam spać przerwałam na trzy dni i znowu łykam teraz jest jakby lepiej. Umówiłam się do p. i podobno 1 dzien przerwy mozna miec, wiec 2 dni to chyba nie jest az taka roznica... [link widoczny dla zalogowanych]
Na USG wyszło, że torbiel opwiększyła mi się w ciągu miesiąca 3 razy, oprócz tego ciąża 5 tygodni. Aktualnie dwa razy w tygodniu mam lekcje 1:1 z nauczycielem Włochem. Umarł młodo, chyba na raka. Food Quantity: Gdy jest się pacjentem, czlowiek jakos inaczej na to patrzy i nie ma czegos takiego jak wstyd Pan Robert na moich cienkich włosach zrobił śliczne blond pasemka z idealnie dobranymi kolorami, bardzo starannie wykonane a do tego cudną grzywkę wykonaną w sposób idealnie pasujący do całości. Im więcej kamienia, tym dłużej trwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie faszerujcie się lekami, polecam kąpiele i zioła.
Ale silne leki przeciwbólowe pomagają.
Pielegniarka asystujaca przy zabiegu zareagowala podobnie.
W takim razie niech sie dzieje wola NIEBA...
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli to jest POlak mieszkający w Anglii to polska wódka, papierosy, piwo, kiszona kapusta, kefir, maślanka, kiełbasa.
[link widoczny dla zalogowanych]
drenaż limfatyczny Limfa odprowadza substancje toksyczne z tkanek do krwi, która transportuje je w miejsca, skąd są wydalane z organizmu. A wy się dziwicie 60 cm jakby to było coś niezwykłego.
a zauważyliście, że prawie wszystkie miały powiekszane usta i u zadnej nie widac?
Strasznie się cieszę, że niedługo będzie wyrok pierwszej instancji...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na szczęście wpadłam na zupełnie nielogiczny pomysł aby pójść poćwiczyć. [link widoczny dla zalogowanych] Jeśli tak, zgłoś swoją chęć udziału wysyłając e-maila na adres:
Zblizaja sie swieta wiec zamierzam udac sie do fryzjera, moze zrobie pasemka 3-ch dniach. leczyłam boreliozę i podobno to było przyczyną drętwienia i upuszczania przedmiotów Jeśli chodzi o skutki uboczne to po drugiej L czułam się fatalnie, było mi okropnie zimno,oczy piekły a nawet miałam zaburzenie widzenia. A ja po wielu nie przespanych nocach w koncu sie wkurzyłem i postanowiłem poszukać czegoś w necie i znalazłem świetną stonke o bezsenności i naprawde polecam.... [link widoczny dla zalogowanych]
******************************************************** ******************************* Pozdrawi am Ja mam nie tylko problemy z jajnikami, ale tez guzki na tarczycy,w których któregoś dnia może obudzić się rak, wadę zastawki serca, alergię i bardzo obniżoną odporność co sprawia, że bardzo często choruję. Trzymac kciuki bo od dzis koniec z pyszniutkim jedzieniem... a propo tego, co pisala ładiorek...mdłosci moim zdaniem to nie tylko kwestia psychiiki...poprostu organizm nie przyjmuje, jak sie rzyga non stop, to organizm sie przyzwyczaja, ale nie ma na to innego sposobu, niz sie meczyc, az do skutku, czyli trzymac jedzenie az zacznie trawic I buty kupuję tylko w Deichmanie bo tam mają wybór. Myślicie trochę?
[link widoczny dla zalogowanych]
46.The Reason - Hoobastank
Powodzenia pa pa
Oczywiście wspomniana przeze mnie otyłość, cellulit i rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mają swój styl i klasę i połączone są z dobrą jakością.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam problem z moimi włosami, niby mam kręcone włosy ale strasznie mi się one nie podobają -są sianowate i matowe próbowałam wielu kosmetyków ale i tak za każdym razem wynik był ten sam- traciłam tylko pieniądze a obiecanego efektu nigdy nie było...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
podwyższone ciśnienie krwi;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi pomogła melisa, pamietaj jednak że możesz ją pić 3 tygodnie i zrobić tydzień przerwy i dalej, możesz też przed snem polewać sobie nogi od kolan w dół zimną wodą, możesz też sprobować kąpieli w lipie.

powodzenia! [link widoczny dla zalogowanych] Oj..do 19 czas szybciutko minie, wieksza czesc dnia juz za Toba
Raz oglądajac telewizje widziałem cień jak by wielkiego pająka . Ja proponowałbym przeprowadzić badania trycholgiczne. Czy pójdę ponownie: za bardziej wiarygodne uwazam opinie lekarzy, dietetykow i doswiadczenia wlasne oraz innych, ktore jednoznacznie swiadcza, ze dieta norweska jest szkodliwa.. a niby kto tutaj na forum zna go osobiście? [link widoczny dla zalogowanych]
Dziękuję serdecznie! czesc dziewczyny nie polecam EOSa w katowicach na ligocie.... - trzymajcie rece na wysokosci barkow, A nie orientujesz się może czy cewnik zakładają po czy przed znieczuleniem?? Ty masz chyba jakies mocno skrzywione widzenie swiata A kolezanka nie moze mu powiedziec ze chce zobaczyc jego komurke i zlikwidowac te numery?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale nie mart sie ona zaczeła we wrzesniu, gdzies w kwietniu bedzie piękna blondyneczka..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2)Klimazz___Dj_Maximo_-_Perversione__2007_Shithead_Cover __clubbers.pl
Boli bardzo, czasem mam wrażenie że pali od środka.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanowe Strona Gwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin